Categorie(ën):

Iedereen kent de call-to-action wel, alleen staan we daar niet zo snel bij stil. “Koop nu”, “Neem nu contact op” of “Bestel hier” buttons staan overal over het internet. Cruciaal om bezoekers om te zetten in conversie en dus belangrijk om ze goed te schrijven, te onderbouwen én te plaatsen. In dit bericht geef ik je zes tips om goede Call-to-Action’s te ...

Categorie(ën):

  Webdesign is niet meer in 1 zin te noemen zonder SEO. Zoekmachine optimalisatie. Maar hoe zit dat? Zoekmachine optimalisatie is eigenlijk genoeg uitleg. Je optimaliseert je website voor de zoekmachines, zoals Google. En daaronder vallen heel veel verschillende aspecten. Denk bijvoorbeeld aan opmaak, codes & beveiliging maar ook juist zoekwoorden, links, bloggen en strategie van ...

Categorie(ën):

Stel, je wilt je eigen logo maken. Het is namelijk niet heel moeilijk, maar een beetje gevoel voor ontwerpen, kleurgebruik en inzicht is wel handig. Hoewel je met behulp van internet heel ver kunt komen, is het soms toch lastig om een logo te maken. En als het je dan toch gelukt is om een logo te ontwerpen, hoe ga je dan verder? Een a4-tje printen met in de rechterbovenhoek enkel je logo, is ...

Categorie(ën):

Het is al weer even geleden (18 augustus), maar de update van WordPress (4.3 genaamd Billie) is er dus nu. Deze update heeft een aantal verbeteringen en features die het gebruik, de ervaring en veiligheid moeten verbeteren. Hierbij de belangrijkste updates: Toegevoegd: Favicons presenteren je site in tabbladen van browsers, in bookmark menu’s en op het homescherm van je mobile apparaat. Voeg ...

Categorie(ën):

Als veel-gebruiker van WordPress, omdat het zo ontzettend makkelijk in gebruik is, werk ik natuurlijk graag met bestaande extensies die anders zelf geschreven moesten worden. Er zijn wellicht al meer dan 25.000 actieve plugins (actieve=up-to-date) plugins waarmee je een website eenvoudig kunt uitbreiden. Een breed scala aan gratis plugins die we dan ook ter harte nemen en graag gebruiken, denk ...

Met het laden van ‘verborgen’ content door middel van een jQuery ‘fade-in’ effect, trek je de aandacht naar deze content. Perfect voor een call-to-action button of titel om je bezoekers aan te sporen tot een bepaalde actie. Ook wij gebruiken de jQuery fader om de website ‘op te leuken’ en content nog interessanter te maken. Dit delen we dan ook graag met ...

Categorie(ën):

Parallax scrolling, kent u het al? Een hele mooie techniek met jQuery om de website interactief te maken. Om diepte in de website te creëren maar ook om losse elementen apart van elkaar te laten bewegen. Het wordt nog niet heel veel gebruikt, maar voor sommige opdrachten zijn ontzettend gave producten neergezet die gebruik maken van zeer complexe Parallax Scrolling. In deze websites zitten ...

Copyright © 2015 - Energize Designs | Dambeern 8. 7873 CN Odoorn